Followers

Friday, December 3, 2010

PATUT KER??????

Saya sayang dea...
tapi...
patut ke saya bagitahu dea....
saya suka dea...
tapi...
patut ke saya bagitahu dea...

Sesalan akan menyelubungi..
jika saya diamkan diri....
tapi...
dea terima ke saya kalau saya bagitahu semua tuh...


Dunia nih memang aneh...
meminati tanpa di sedari..
suka tanpa dilayan..
ingin tahu setiap inci hidunya..
tapi...
patut ke saya berperasaan macam nih kat dea...


Pelik.... tapi benar....
dulu aku tak percaya pada CINTA yang datang untuk kali ke-2....
tapi...
dea buat aku kembali yakin untuk bercinta...
perlu ke aku bersungguh seperti ini.....
kalau bertepuk sebelah tangan macam mana lak??????





CINTA nih aneh.....
tapi...
wujud jer.....
hati suka...
jiwa membenarkan..
tapi...
payah untuk menjelaskan....

Bila becakap sOal CINTA....
ada ker yang CINTA saya?????
SAYANG saya???
kenapa saya tak pernah merasa CINTA itu hadir....
kenape yer.......
 
Kadang2 bOsan jugak.....
bOsan per.....
xde Teman.....
heee~~~~~

 
NO ONE'S AFRAID OF HEIGHS..
THEY'RE AFRAID OF FALLING..
NO ONE'S AFRAID OF SWIMMING..
THEY'RE AFRAID OF DROWNING..
NO ONE AFRAID OF LOVE...
THEY'RE AFRAID OG REJECTION....


~~saya tak takut berterus-terang...
saya tak takut luahkan perasaan saya..
saya pon tak takut bersemuka dengan dea..
tapi....
saya takut bila saya berterus-terang saya akan tersungkur ke bumi..
saya takut bila saya luahkan perasaan saya akan kecewa..
saya takut bila saya bersemuka dengan dea,dea akan lari meninggalkan saya..~~
 

No comments:

Post a Comment